Un dia per Collserola

Dissabte 5 de maig, la Comissió d’Esports de l’AMPA Mireia va portar a terme la seva primera activitat: una excursió per Collserola!

Les famílies que ens van ajuntar, de primària i d’infantil, vam sortir de l’estació d’Arc de Triomf i en només 40 minuts de transport públic ens vam plantar al bell mig del bosc de Collserola, al costat de l’estació Baixada de Vallvidera dels FGC.

Des d’allà va començar la caminada, amb suaus pujades i alegres baixades, admirant les perfumades plantes del bosc que ens anàvem trobant. Alguns infants s’entretenien recollint pinyes, pedres i alguna branqueta. Vam realitzar algunes parades per hidratar-nos i protegir-nos la pell, perquè val a dir que el sol ens va acompanyar durant tota la jornada.

Després de 2 hores de marxa per caminois i corriols, i trepitjant algun rierol, vam arribar a la nostra destinació, la Font de la Budellera. Allà vam gaudir d’un merescut descans mentre nens i nenes exploraven els voltants a base d’escalada i construïen un refugi pels conillets del bosc amb branques i pedres. En el dinar les carmanyoles es van buidar d’arròs bullit, pasta, croquetes i pollastres arrebossat.

La tornada fins al Centre d’Interpretació de Vil•la Joana va ser més breu i descansada, perquè baixàrem la muntanya. Un darrer refresc a la cafeteria del Centre d’Interpretació ens va relaxar mentre gaudíem d’una conversa ben agradable i divertida.

Cal felicitar la Comissió d’Esports per l’organització i per vetllar contínuament pel benestar dels excursionistes. Desitgem que sigui la primera de moltes sortides entretingudes que a partir d’ara organitzarà l’AMPA Mireia. Qui s’apunta a la següent?